.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رژه نیروهای مسلح در ساری برگزار شد

همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح مازندران صبح پنجشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، در مراسم رژه نیروهای مسلح در استان مازندران که با حضور یگان های بسیج، سپاه، ارتش و یگان های ویژه نیروی انتظامی برگزار شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار مازندران، مدیران امنیتی و انتظامی، فرهنگی و سیاسی استان از مقابل یگانهای نظامی و انتظامی سان دیدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس، از این هفته به عنوان یادآوری دوران حماسه و ایثار رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت: باید با تولید فیلم، تئاتر و کتابهای مرتبط با دفاع مقدس نسل جوان امروز را با ارزشهای ایثار و شهادت بیشتر آشنا کنیم.

حسینی با بیان اینکه حماسه هشت سال دفاع مقدس دارای خاطرات جاویدان و به یادماندنی است، تصریح کرد: همه رسانه های جمعی و دیداری و نوشتاری باید این تاریخ پرافتخار را برای نسل آینده ساز جامعه تبیین کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلفی نظیر تئاتر مقاومت، شعر بسیج و جشنواره های مرتبط با دفاع مقدس هر ساله در استانهای کشور افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه های فاخر مرتبط با دفاع مقدس حمایت خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش از آغاز افتتاح پروژه های فرهنگی هنری استان های کشور در دولت دهم خبر داد و گفت: قالب این پروژه ها در اوایل فعالیت دولت نهم عملیات اجرایی آنان آغاز شده است.

حسینی در پایان از ابلاغ پرداخت وام 30 میلیون تومانی دولت به خبرنگاران خبر داد و گفت: به زودی نحوه اعطای تسهیلات وام مسکن خبرنگاران به اطلاع اصحاب رسانه خواهد رسید.

بازدید از پارک موزه دفاع مقدس مازندران، عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی هنری و افتتاح اداره فرهنگ و اسلامی شهرستان میاندرود و شرکت در یادواره سرداران و 222 شهید این شهرستان از برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مازندران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.772 seconds.